Werkgroep Kunst & Cultuur

Kunst en cultuur zijn erg belangrijk voor D66. De werkgroep Kunst en Cultuur werkt aan actuele onderwerpen en thema’s op het gebied van kunst en cultuur in de breedste zin van het woord. De achtergrond van de werkgroepleden is divers, variërend van gewoon geïnteresseerden, mensen die zijdelings bij het culturele veld betrokken zijn tot kunsthistorici en  mensen die werkzaam zijn in de evenementensector.

Als werkgroep zijn we proactief naar de fractie met initiatieven, werken we actief aan inhoudelijke thema’s, ondernemen we activiteiten samen, organiseren we activiteiten en houden we de discussies rond cultuur levendig binnen D66 Utrecht. We vergaderen 1 keer in de maand. De werkgroep is in mei 2020 opgestart en is altijd op zoek naar enthousiaste en betrokken leden!

Lijkt jou het leuk om je steentje bij te dragen? Heb je interesse in musea, cultureel erfgoed, media, evenementen, theater, of al het andere dat onder kunst en cultuur valt? En vind je het leuk onderdeel uit te maken van een gezellige en actieve groep? Neem gerust contact op met Lysanne van Schaik via kunstencultuur@d66utrecht.nl.

Laatst gewijzigd op 8 mei 2021