dinsdag 1 oktober 2019

Nomineer nu jouw Conciërge van het Jaar!

Met de Conciërge van het jaar verkiezing zet D66 Utrecht zich al jaren in om de Utrechtse conciërge in het zonnetje te zetten.

Conciërge spelen, zeker in het basisonderwijs, een belangrijke ondersteunende en onderwijzende rol. Maar wanneer er over onderwijs gepraat wordt is de rol van de conciërge vaak niet tot nauwelijks besproken.

Wij zetten daarom met de Conciërge van het jaar verkiezing jaarlijks een Utrechtse conciërge in het zonnetje, als bedankje voor zijn/haar harde werk en om aandacht te vragen voor het belangrijke ondersteunende werk dat conciërges voor onze leraren en kinderen.

Tijd voor wat extra waardering aandacht voor onze Utrechtse conciërges in het basisonderwijs. Kent u ook een conciërge op de basisschool die er dag in dag uit voor de kinderen en zijn/haar collega’s is? Is de conciërge op uw kinds basisschool een echte topper, en is de conciërge op uw basisschool een voorbeeld waarop gebouwd kan worden? Geef hem of haar dan op voor de Conciërge van het jaar verkiezing!

Hoe nomineer ik mijn favoriete conciërge?

Nomineren kan tot en met 18 oktober door een e-mail te sturen naar concierge@d66utrecht.nl. Op 1 november zal een jury onder leiding van D66 Utrecht raadslid Mohammed Saiah naar de school van de winnende conciërge komen om de prijs uit te reiken. Iedereen kan een conciërge nomineren: ouders, leerlingen en collega’s. Geef in de mail wel even de volledige naam en school van de concierge aan en waarom deze concierge het verdient om Conciërge van het Jaar te worden met een verhaal, voorbeelden of anekdotes.