Campagne GR22

Campagne voeren kan op vele manieren: op straat, maar ook vanuit je huiskamer; in gesprek met Utrechters, of juist achter de schermen; posters plakken, of een donatie doen. Wat jouw kwaliteiten dus ook zijn: er is altijd iets in de campagne te doen wat bij jou past. Je hoeft ook niet direct alles te doen, je kan ons al helpen met een minuut die het kost om een bericht te delen met je vrienden. Maar je kan uiteraard ook meer helpen: tot vele middagen en avonden samen de straat op. Op deze pagina vind je informatie over de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 en hoe jij daarin kan helpen kan vinden.

Campagne voeren is ook vooral heel gezellig en we zorgen dat we na de meeste campagne-acties samen nog een drankje of hapje kunnen doen. Ook als je de eerste keer campagne komt voeren dan trainen we je graag of koppelen we je aan een ervaren campaigner. En geen zorgen je hoeft echt niet alle standpunten van D66 uit je hoofd te kennen! We zorgen voor een goede voorbereiding en dat er bij elke campagneactie iemand aanwezig is die antwoord kan geven op politiek-inhoudelijke vragen!

Wil je nu meer weten over campagne voeren of hoe jouw talent ingezet kan worden? Mail dan snel naar campagne@d66utrecht.nl, dan helpen we je graag en denken met je mee!

Vacatures

In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen zijn de voorbereidingen in volle gang. We kunnen in dat traject alle versterking, creativiteit en goede initiatieven gebruiken, schroom vooral niet om die met de campagnecommissie te delen. Heb je vragen of zijn er dingen waar je benieuwd naar bent? Neem contact op met Abush Derks, bestuurslid campagne (a.derks@d66utrecht.nl)

Campagne activiteiten

Hier vind je een overzicht van onze aankomende campagne activiteiten.

Buurtbrieven

Buurtbrieven GR22

Demokraam

Demokraam GR22

Canvassen

Canvassen GR22

Campagne hoofdkwartier

Het campagneteam is hard op zoek naar een uitvalsbasis voor de gemeenteraadsverkiezingen! Voor de periode van december (of januari) tot en met maart zoeken we een ruimte die als opslag, vergader- en werkruimte kan dienen. Heb jij de gouden tip? Laat het ons weten!

Wat zoeken we?

Locatie: Dichtbij of in de binnenstad van Utrecht

Periode: Vanaf december t/m 20 maart

Oppervlakte: Flexibel. Zolang we er kunnen vergaderen en spullen op kunnen slaan.

Ben of ken jij iemand die ons verder kan helpen? Neem dan contact op met Carlijn van Schijndel uit de campagnecommissie: carlijnvschijndel@gmail.com.

Contactinformatie

Campagneleider: Venita Dada-Anthonij