Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Lijsttrekker Klaas Verschuure: ‘Wij willen kansen voor alle Utrechters, dat is het hoofddoel van D66 Utrecht voor de komende verkiezingen.’ Verschuure heeft daarom de ambitie uitgesproken op opnieuw de grootste partij van Utrecht te worden: ‘Dan kunnen we de koers voor de komende vier jaar bepalen.’

D66 Utrecht doet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Op deze pagina is alle informatie te vinden over de verkiezingen. Benieuwd naar ons verkiezingsprogramma? Onze kandidaten? Of wil je meehelpen? Alle informatie is hier te vinden.

Verkiezingsprogramma

D66 Utrecht heeft op zondag 27 augustus het verkiezingsprogramma Kansen voor Alle Utrechters gepresenteerd voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Dit verkiezingsprogramma is op zaterdag 28 oktober vastgesteld door de leden van D66 Utrecht.

Kandidatenlijst

De definitieve kandidatenlijst van D66 Utrecht is op 13 oktober 2017 bekend gemaakt. Voor de zomer kozen de leden Klaas Verschuure als lijsttrekker. De definitieve lijst is hier te vinden.

Meehelpen met de campagne?

Democratie zit bij D66’ers in de genen. Voor ons bestaat dit uit meer dan alleen de gang naar de stembus. We gaan graag in gesprek met mensen in Utrecht en wisselen graag ideeën uit.  Zo voeren we campagne! De voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zijn al begonnen. Vrijwilligers zijn hierbij van cruciaal belang! Zonder inzet van vrijwilligers, geen campagne. Heb je ook zin om te helpen? Laat het ons weten via een mail naar campagne@d66utrecht.nl! Alle verdere informatie is hier te vinden.

Heb je een leuk idee voor de campagne? Laat het ons dan weten via deze pagina.

Laatst gewijzigd op 15 december 2017