Werkgroepen

Veel leden van D66 Utrecht leveren graag een inhoudelijk bijdrage. Vaak zijn dit onderwerpen waarmee ze in hun werk te maken hebben of waar ze persoonlijk veel interesse in hebben. Hiervoor zijn er verschillende werkgroepen. Deze werkgroepen worden ondersteund en begeleid door de Permanente Programma Commissie (PPC).

De PPC is een door het bestuur ingestelde commissie die het sociaal-liberale gedachtegoed uitwerkt in een toekomstvisie voor de gemeente Utrecht. Zij adviseert het bestuur en de fractie over actuele vraagstukken. De PPC organiseert regelmatig overleg tussen de werkgroepvoorzitters.

Wie vormen de PPC?

De PPC wordt gevormd door Politiek Secretaris Wouter Saes met de leden Simone Eysink en Floris den Boer.

Hoe kun je deelnemen?

We zijn altijd op zoek naar mensen die met ons mee willen denken. Deelname aan één van de permanente werkgroepen betekent gemiddeld eenmaal per maand een bijeenkomst. Daaromheen bereid je je voor, werk je stukken uit en organiseer je af en toe een activiteit. Je moet rekenen op 2 tot 4 uur per week.

Als je al weet aan welke werkgroep je een bijdrage zou willen leveren, neem dan rechtstreeks contact op met de voorzitter van de werkgroep van jouw keuze. Meer informatie en contactgegevens vind je hieronder:

Wil je meer informatie over de werkgroepen in het algemeen, stuur dan een mail naar onze Politiek Secretaris, Wouter Saes.

Foto: CC BY-SA Sebastiaan ter Burg