Masterclass

Ben jij benieuwd naar D66, maar weet je niet precies wat het D66-gedachtegoed inhoudt? Wil je meer over D66 als vereniging, de lokale afdeling in Utrecht en de politiek in de gemeenteraad weten? En wil je in gesprek met een volksvertegenwoordiger, het wetenschappelijk bureau en het bestuur? Dan is deze masterclass iets voor jou!

Dit najaar organiseert D66 Utrecht een driedelige masterclass gericht op de introductie van het sociaal-liberalisme en D66 (Utrecht) als vereniging. De bijeenkomsten zijn gepland op maandag 4 november, dinsdag 9 november en woensdag 20 november. Tussendoor is het landelijk D66-congres op 9 november een optioneel onderdeel.

Programma (schatting tijd is 20:00 – 22:00)

• Maandag 4 november: introductie sociaal-liberalisme met de Van Mierlo Stichting;
  • Dinsdag 12 november: D66 politiek in Utrecht: in gesprek met een raadslid
  • Woensdag 20 november: D66 Utrecht als brede vereniging: kennismaking met het bestuur, de werkgroepen en de commissies
  • Optioneel: Zaterdag 9 november: bezoek aan landelijk congres

Ben je geïnteresseerd?
De masterclass is toegankelijk voor zowel leden van D66 en de Jonge Democraten als voor niet-leden. Voor deelname betaal je 30 euro. Er is ook een mogelijkheid om de masterclass voor een gereduceerd tarief van 20 euro te volgen. Mocht de eigen bijdrage van 20 euro een te hoge drempel zijn om mee te doen en wil je dat wel heel graag? Neem dan contact op met het bestuur om te overleggen wat er mogelijk is. Meld je voor 25 oktober a.s. aan.

We hebben daarnaast nu een speciale actie. Neem je een vriend(in), studiegenoot, familielid of kennis mee en is deze persoon (nog) geen lid van D66? Dan mag deze persoon gratis meedoen met de Masterclass. Geef dit wel even door middels een mail naar masterclass@d66utrecht.nl.

Aanmelden en betalen kan via deze pagina.

Wil je meedenken of een masterclass over een inhoudelijk thema organiseren. Neem dan contact op met de masterclass-commissie via: masterclass@d66utrecht.nl.

Foto: CC-BY-2.5-NL J.M. Luijt

Laatst gewijzigd op 4 oktober 2019