Masterclass

Ben jij benieuwd naar D66, maar weet je niet precies wat het D66-gedachtegoed inhoudt? Wil je meer over D66 als vereniging, de lokale afdeling in Utrecht en de politiek in de gemeenteraad weten? En wil je in gesprek met een volksvertegenwoordiger, het wetenschappelijk bureau en het bestuur? Dan is de D66 Masterclass iets voor jou!

Ben je geïnteresseerd?
De masterclass is toegankelijk voor zowel leden van D66 en de Jonge Democraten als voor niet-leden. Voor deelname betaal je 40 euro. Daarnaast is het mogelijk de masterclass te volgen in combinatie met de D-Loquentia debatreeks voor 66 euro. Er is ook een mogelijkheid om de masterclass voor een gereduceerd tarief van 20 euro te volgen, voor onder andere studenten. Mocht de eigen bijdrage van 20 euro een te hoge drempel zijn om mee te doen en wil je dat wel heel graag? Neem dan contact op met het bestuur om te overleggen wat er mogelijk is. Meld je voor 20 september a.s. aan.

We hebben daarnaast nu een speciale actie. Neem je een vriend(in), studiegenoot, familielid of kennis mee en is deze persoon (nog) geen lid van D66? Dan mag deze persoon gratis meedoen met de Masterclass. Geef dit wel even door middels een mail naar masterclass@d66utrecht.nl.

Laatst gewijzigd op 16 oktober 2021