D-Loquentia Debattrainingen

Dit najaar organiseert D-Loquentia weer een driedelige debattrainingsreeks. De bijeenkomsten zijn gepland op dinsdag 6 oktober, dinsdag 27 oktober en maandag 9 november. Schrijf je dus nu! Deel het vooral ook met een vriend, kennis of collega die ook geïnteresseerd is, D66 lidmaatschap is geen vereiste. Tussendoor organiseert D66 Utrecht ook de Masterclasses.

Programma (tijd is 20.00-22.00):

• Dinsdag 6 oktober: Presenteren
  • Dinsdag 27 oktober: Argumenteren
  • Maandag 9 november: Reageren

Ben je geïnteresseerd?
De debattrainingsreeks is toegankelijk voor zowel leden van D66 en de Jonge Democraten als voor niet-leden. In de regel kost deelname aan D-Loquentia 40 euro. Daarnaast is het mogelijk de masterclass te volgen in combinatie met de D-Loquentia debatreeks voor 66 euro. Er is ook een mogelijkheid om de D-Loquentia training voor een gereduceerd tarief van 20 euro te volgen, voor onder andere studenten. Mocht de eigen bijdrage van 20 euro een te hoge drempel zijn om mee te doen en wil je dat wel heel graag. Neem dan contact op met het bestuur om te overleggen wat er mogelijk is.

We hebben daarnaast nu een speciale actie. Neem je een vriend(in), studiegenoot, familielid of kennis mee naar de D-Loquentia debattraining en is deze persoon (nog) geen lid van D66? Dan mag deze persoon gratis meedoen met D-Loquentia. Geef dit wel even door middel van een mail naar dloquentia@d66utrecht.nl door aan ons.

Combinatie met Masterclass
Wil je ook meer weten over het D66-gedachtegoed? Hoe de gemeenteraad werkt? Of hoe je actief kan worden binnen de vereniging D66 Utrecht? Aansluitend op het D’loquentia programma organiseert D66 Utrecht dit najaar een driedelige masterclass gericht op de introductie van het sociaal-liberalisme, de gemeentepolitiek en D66 (Utrecht) als vereniging. De bijeenkomsten zijn gepland op zaterdag 26 september, maandag 12 oktober en dinsdag 3 november.

Aanmelden

Ben je geïnteresseerd geraakt in D-Loquentia? Wil je aansluiten dit najaar om jouw debatvaardigheden bij te spijkeren? Koop dan een ticket via deze link.

Voor vragen kun je contact opnemen met dloquentia@d66utrecht.nl.

Laatst gewijzigd op 24 augustus 2020