Campagne

7817198444_6b4334290a

Doe mee

Campagne voeren kan op vele manieren: op straat, maar ook vanuit je huiskamer; in gesprek met Utrechters, of juist achter de schermen; posters plakken, of een donatie doen. Wat jouw kwaliteiten dus ook zijn: er is altijd iets in de campagne te doen wat bij jou past. Je hoeft ook niet direct alles te doen, je kan ons al helpen met een minuut die het kost om een bericht te delen met je vrienden. Maar je kan uiteraard ook meer helpen: tot vele middagen en avonden samen de straat op. Vanzelfsprekend word je niet in het diepe gestort, want campagne voer je samen! Als jij voor het eerst bij een campagneactiviteit mee doet dan koppelen we je aan een van onze kandidaten of ervaren campaigners.

De volgende verkiezingen in 2021 (Tweede Kamer) en 2022 (gemeenteraad), maar in de tussentijd organiseren we ook campagne-activiteiten om in gesprek te gaan met Utrechters, maar ook om onze standpunten en successen in het stadsbestuur te delen,

Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je ergens aan meedoen of gewoon eens samen met ons nadenken wat je voor de campagne zou kunnen doen? Mail dan naar campagne@d66utrecht.nl dan nemen we contact met je op.

Campagne Tweede Kamer 2021

De campagne is inmiddels volop aan de gang. Dit jaar hebben we meer dan ooit de hulp van jullie allemaal nodig om een zo goed mogelijke uitslag te halen en Sigrid Kaag naar het torentje te helpen. Sluit aan bij de flyeracties, huiskamerbijeenkomsten, online-canvassessies of campagne-evenementen. Heb je een ander goed idee of wil je graag bijdragen aan de organisatie van de campagne? Mail dan naar campagne@d66utrecht.nl.

Flyeren

Help D66 aan fysieke zichtbaarheid! Veel campagne op straat kan helaas niet doorgaan dit jaar. Maar we kunnen wel deur-aan-deur flyeren. Geef je hieronder op!

Hoe werkt het flyeren? Op de zaterdagen hieronder ligt er om 10.00 uur een pakketje flyers klaar bij jou in de buurt. Het leukste is natuurlijk om in tweetallen deze ronde te maken! Kan je niet op zaterdag om 10.00 uur of wil je liever alleen lopen? Dan kun je ook in de loop van de week je ronde doen. Laat het gerust weten. Een ronde duurt ongeveer 2 uur. Ben je echt een wandelkoning(in) dan kan je natuurlijk ook 2 pakketjes bezorgen!

Help jij graag D66 naar het torentje? Wandel je toch al vaak door Utrecht, of wil jij graag deze goede gewoonte aanleren? Kom dan helpen met flyeren! Meld je aan door het formulier hieronder in te vullen:

Flyeren

Huiskamerbijeenkomsten

Het gesprek voeren met willekeurige kiezers zoals we dat normaal op straat of langs de deuren doen kan dit jaar helaas niet. Daarom organiseert D66 Utrecht virtuele huiskamerbijeenkomsten. Wil je je huisgenoten, jaarclub, sportteam of vriendengroep een keer kennis laten met een kandidaat-Kamerlid? Dat kan! Meld je aan en laat ons weten over welk onderwerp jullie het graag willen hebben. Dan zoeken wij daar een kandidaat-Kamerlid bij dat virtueel in jullie huiskamer aansluit.

Hieronder kan je aangeven op welke data jullie kunnen, en over welk onderwerp we in gesprek gaan! Vergeet ook niet je mail of telefoonnummer op te geven. Dan nemen we zsm contact met je op.

Huiskamerbijeenkomsten

Canvas

Het canvassen is een van de beproefde recepten in de Utrechtse D66-campagne. Normaalgesproken zouden we nu met grote groepen van deur tot deur gaan om met Utrechters het gesprek te voeren over wat hen bezighoudt. Dit gesprek proberen we nu online alsnog plaats te laten vinden. We gaan nog steeds langs de deuren om mensen via flyers met QR-codes te attenderen op de mogelijkheid om met ons in gesprek te gaan.

Aanmelden canvas

Doneer!

Met creativiteit komen we ver, en we zijn zuinig, maar zonder financiële middelen komen we niet zo ver als we willen. Wil je ons financieel bijstaan in het veranderen van Utrecht en Nederland? Ondersteun dan de Utrechtse D66-campagne en doneer op rekeningnummer NL10 RABO 0132 3807 22 ten name van D66 Utrecht, onder vermelding van ‘campagnedonatie’. Elk bedrag is welkom en wordt zeer op prijs gesteld.

Foto: CC BY-SA Sebastiaan ter Burg

Laatst gewijzigd op 25 februari 2021