Campagne

Democratie 7817198444_6b4334290azit bij D66’ers in de genen. Voor ons bestaat dit uit meer dan alleen de gang naar de stembus. We gaan graag in gesprek met mensen in Utrecht en wisselen graag ideeën uit.  Zo voeren we campagne! De voorbereidingen voor de Provinciale en Europese Verkiezingen van 2019 zijn al begonnen. Vrijwilligers zijn hierbij van cruciaal belang! Zonder inzet van vrijwilligers, geen campagne. Heb je ook zin om te helpen? Laat het ons weten!

Doe mee

In 2019 vinden er twee verkiezingen plaats: de Provinciale Statenverkiezingen en de Europese Verkiezingen. Een sterk D66 in de provincie, Eerste Kamer en Europa zorgt ervoor dat onze plannen in Utrecht en daarbuiten uitgevoerd kunnen worden. Daarom is het tijd om deze visie uit te dragen en met Utrechters in gesprek te gaan waarom wij ervan overtuigd zijn dat D66 de beste plannen heeft voor onze stad, provincie, Nederland en Europa. Het bestuurslid campagne is verantwoordelijk voor de campagne.

Campagne voeren kan op vele manieren: op straat, maar ook vanuit je huiskamer; in gesprek met Utrechters, of juist achter de schermen; posters plakken, of een donatie doen. Wat jouw kwaliteiten dus ook zijn: er is altijd iets in de campagne te doen wat bij jou past. Je hoeft ook niet direct alles te doen, je kan ons al helpen met een minuut die het kost om een bericht te delen met je vrienden. Maar je kan uiteraard ook meer helpen: tot vele middagen en avonden samen de straat op. Vanzelfsprekend word je niet in het diepe gestort, want campagne voer je samen! Als jij voor het eerst bij een campagneactiviteit mee doet dan koppelen we je aan een van onze kandidaten of ervaren campaigners.

Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je ergens aan meedoen of gewoon eens samen met ons nadenken wat je voor de campagne zou kunnen doen? Mail dan naar campagne@d66utrecht.nl dan nemen we contact met je op.

Doneer!

Met creativiteit komen we ver, en we zijn zuinig, maar zonder financiële middelen komen we niet zo ver als we willen. Wil je ons financieel bijstaan in het veranderen van Utrecht en Nederland? Ondersteun dan de Utrechtse D66-campagne en doneer op rekeningnummer NL10 RABO 0132 3807 22 ten name van D66 Utrecht, onder vermelding van ‘campagnedonatie’. Elk bedrag is welkom en wordt zeer op prijs gesteld.

Foto: CC BY-SA Sebastiaan ter Burg