Inhoudelijke activiteiten

D66 Utrecht organiseert diverse activiteiten voor leden en andere geïnteresseerden. Iedereen is namelijk welkom bij onze activiteiten. Zo zijn er maandelijkse D-Café’s over een inhoudelijke thema. Dit kan een lezing, workshop, werkbezoek of excursie zijn. In de agenda vind je de activiteiten die de komende tijd op het programma staan.

Heb je een leuk idee voor een activiteit?

Heb je een idee voor een activiteit of wil je graag meehelpen activiteiten te organiseren? Dat kan natuurlijk altijd. Er is een activiteitencommissie die ondersteunt bij het organiseren van activiteiten, maar je kan ook eenmalig een idee insturen of meehelpen bij een activiteit. Neem dan contact op met Jan-Joost van der Slik, ons bestuurslid Debat & Activiteiten.

D-Loquentia Debattraining

D66 Utrecht organiseert ongeveer twee keer per jaar een D-Loquentia Debattraining. Dit is een meerdaagse debatcursus waar je alles leert over debatteren, presenteren en argumenten. Bekijk de D-Loquentia pagina voor meer informatie.

Masterclass

D66 Utrecht organiseert ongeveer twee keer per jaar een Masterclass. Dit zijn meerdere activiteiten waar je alles leert over een inhoudelijk thema. Bekijk de Masterclass pagina voor meer informatie.

Laatst gewijzigd op 20 augustus 2019